در حال بارگذاری ...
توسط ستاد برگزاری:

جدول برنامه‌های اجرایی جشنواره تئاتر استانی اردبیل منتشر شد

با انتشار جدول برنامه‌های جشنواره تئاتر استانی اردبیل، ۱۹ نمایش در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در ۴ روز به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، با انتشار جدول برنامه های جشنواره تئاتر استانی اردبیل، تالار بیضای اردبیلی، تالار شمس عطار اردبیلی، پلاتو استاد نجفلو و محوطه بیرونی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل در روزهای 23تا 26آبان شاهد اجرای 19نمایش در دو بخش صحنه ای و خیابانی  خواهد بود.

23 آبان، در اولین روز این جشنواره، تالار شمس عطار اردبیلی از نمایش های«جایی شبیه هیچ» نوشته و کار سیدرزاق صفوی و «عشق در قطاری که تمام نشد» نوشته کامران شهلایی و کار کیوان پور محمد تقی از شهر اردبیل خواهد بود. در همین روز در پلاتو استاد نجفلو، نمایش های«سه زن» نوشته مجید برجعلی زاده به کارگردانی حسن رهنماآذر و «ایستگاه زمان» نوشته مجید برجعلی زاده به کار گردانی سید سعید موسوی از شهرستان اردبیل به صحنه می روند و هنرمندان مشگین شهری در بخش نمایش های خیابانی، نمایش«عتیقه» نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی پوریا حمیدی را در محوطه بیرونی مجتمع فرهنگی و هنری فدک برای هیئت داوران و هنرمندان و گروه های نمایشی اجرا خواهند کرد. در این روز همچنین در سینما تک همین مجموعه، نشست کارشناسی تحلیل و برسی نمایش های اجرا شده برگزار خواهد شد.

24 آبان، در بخش نمایش های خیابانی، «اعتبار» نوشته و کار حسن ملکی از اردبیل و «کانادادری» نوشته مهدی صالحیار به کارگردانی رضا عمرانی از بیله سوار اجرا خواهد شد و تالار شمس عطار اردبیلی از نمایش های«مورچه» نوشته و کار حسن سعیدی از خلخال و «1320» نوشته و کار یوسف دادجو از بیله سوار میزبانی خواهد کرد. در همین روز، نمایش«یقه خرگوشی» نوشته محمد قاسمی به کارگردانی وحید مومنی فر از مشگین شهر در تالار بیضای اردبیلی اجرا خواهد شد و در پلاتو استاد نجفلو شاهد اجرای نمایش«رژیسور» نوشته رامین جهانگیرزاده به کارگردانی حسن شیخ زاده از اردبیل خواهیم بود. پایان بخش برنامه های دومین روز جشنواره تئاتر استانی هم برگزاری نشست تحلیل و بررسی نمایش های اجرا شده در سینما تک خواهیم بود.

25 آبان، در سومین روز از رویداد تئاتری جشنواره سی و یکم استانی، نمایش های«کبوتران چاهی» نوشته عدالت فرزانه به کارگردانی فاطمه ایرانی از اردبیل و «دنیای راستکی» نوشته و کار علی عیسی پور در تالار شمس عطار اردبیلی به صحنه خواهند رفت و در محوطه بیرونی مجتمع فرهنگی و هنری فدک هم نمایش های«پیاده  رو»به نویسندگی و کارگردانی فرید معتمدی از مشگین شهر و «معبر» نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی کیوان پورمحمد تقی از اردبیل اجرا خواهند شد. در همین روز و در تالار بیضای اردبیلی، هنرمندان شهرستان مرزی گرمی، نمایش«آفدابه» نوشته مهدی ملکی را به کارگردانی ذبیح الله صدری اجرا خواهند کرد. در این روز همچنین در سینما تک همین مجموعه، نشست کارشناسی تحلیل و برسی نمایش های اجرا شده برگزار خواهد شد.

26 آبان و چهارمین روز جشنواره، نمایش«ترسه یول» نوشته و کار شیرزاد عسگری از خلخال در بخش خیابانی اجرا خواهد شد و نمایش«بی خان و مان» نوشته فرهاد ناظرزاده کرمانی به کارگردانی فرهاد توفان از اردبیل در پلاتوی استاد نجفلو به صحنه خواهد رفت. در این روز همچنین ضمن برگزاری کارگاه آموزشی هم در نگارخانه میر قوام الدین اردبیلی، مراسم اختتامیه و تجلیل از برنترین های جشنواره هم در تالار شمس عطار اردبیلی برگزار خواهد شد.

سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل به دبیری سعید نوریان در روزهای 23تا 26آبان در اردبیل برگزار می شود.




مطالب مرتبط

پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد
پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد

هنرمندان گروه تئاتر باربد بیله سوار پس از اجرای نمایش«۱۳۲۰» در جشنواره های استانی، منطقه ای، بین المللی فجر و منطقه ای مرزداران، این اثر نمایشی را روزهای 12،13 و 14 اردیبهشت در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا کردند.

|

با میزبانی شهروندان اردبیلی و خلخالی: (((زمان اجرا)))))

نمایش«اخته» در پلاتوی استاد نجفلو و مجتمع فرهنگی و هنری خلخال اجرا شد
با میزبانی شهروندان اردبیلی و خلخالی: (((زمان اجرا)))))

نمایش«اخته» در پلاتوی استاد نجفلو و مجتمع فرهنگی و هنری خلخال اجرا شد

شهروندان اردبیلی و خلخال در پلاتوی استاد نجفلوی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل و سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری خلخال برای شهروندان اردبیلی و خلخالی اجرا شد.

|

نظرات کاربران