در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر آران هنر مغان:

«بی نهایت رفتن» نمایش برگزیده جشنواره افرا در پارس آباد اجرا شد

هنرمندان گروه آران هنر مغان نمایش«بی نهایت رفتن» که نمایش منتخب دوره دوم جشنواره افراست در سینما انقلاب پارس آباد اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، نمایش «بی نهایت رفتن» که در دومین  دوره جشنواره تئاتر دانشجویی افرا حضوری موفق داشت و به عنوان برگزیده این رویداد تئاتری جهت اجرا در فرانسه منتخب شده است، به مدت 4شب در مجموعه فرهنگی و سینمایی انقلاب برای شهروندان و علاقه مندان به تئاتر پارس آباد اجرا شد.
این نمایش که تولید گروه تئاتر آران‌هنر است، نوشته عارف مهتاب و کار یاشار منوچهری است که نسرین هوشیار در آن ایفای نقش کرده است. در اجرای نمایش «بی نهایت رفتن» که با استقبال خوب تماشاگران این شهرستان روبرو شد، این هنرمندان همراهی و همکاری داشتند.
سرپرست گروه: حسن جباری
طراح صحنه: یاشار منوچهری
طراح لباس: نسرین هوشیار
دستیار کارگردان: روژینا افشاری
صداها: علی خان زاده، قدرت کریم زاده
گروه موسیقی: آهنگساز و نوازنده تار: امین نورورزی، پیانو: داریوش شاه نظر، سازهای کوبه ای: رضا اسداللهی.محمدعلی پارسا.محمدمعین نوروزی، بالابان: محمدرضا شاه نظر
طراح نور: توحید قهرمانی.امید محمودی
مدیرصحنه: میثم حبیب پور
طراح پوستر، عکاس و ساخت تیزر: محمد منوچهری
نریشین: فرشید سلامت
دستیار صحنه: زهرا پاسبان
گروه تولید: محمدرضا نریمان،جابر شیری
دستیار نور: رادان منوچهری  تهیه کننده:سجاد علیزاده

هنرمندان پارس آبادی نمایش«بی نهایت رفتن» را در دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا در  در مرادماه سال 1400 در عمارت نوفل لوشاتوی تهران به صحنه برده اند..

 




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان پارس آباد منصوب شدند.

|

نظرات کاربران