در حال بارگذاری ...
به عنوان منتخب جشنواره تئاتر منطقه ای:

«1320» از استان اردبیل راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

نمایش «۱۳۲۰»کار هنرمندان شهرستان مرزی بیله سوار از استان اردبیل به عنوان نمایش منتخب و برگزیده جشنواره تئاتر منطقه ای سهند، راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان اردبیل، با انتخاب تاجبخش فنائیان، حسین مسافرآستانه و منصور حمیدی، نمایش«1320» نوشته و کار یوسف دادجو از شهرستان بیله سوار استان اردبیل به عنوان نمایش برگزیده و منتخب بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای سهند برای حضور در چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره تئاتر منطقه ای کشور که با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، مدیران کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، گروه های شرکت کننده و نیز جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برگزار شد، نمایش های«کاپوتاژ» به کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین، «در آغوشم آب خاک خون» به کارگردانی امیر حامد از گیلان و «۱۳۲۰» به کارگردانی یوسف دادجو از اردبیل بدون الویت به عنوان نمایش های برگزیده این جشنواره برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب و معرفی شدند.

نمایش«1320» علاوه بر انتخاب به عنوان نمایش منتخب جشنواره، توانست رتبه های دوم نمایشنامه نویسی و کارگردانی، رتبه اول موسیقی و رتبه سوم بازیگری مرد و زن را به خود اختصاص دهد. محسن شاهی، آی‌سان کاری، مهدی عبادی، مسعود گوزلی، فرهان شهبازی، محمد رضا پورعلی، مهدی باوفا، امیر علی‌شاهی و یوسف دادجو برای این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان بیله سوار منصوب شدند.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با مسئولین استانی و شهرستانی در بیله سوار با اشاره به قابلیت های جشنواره تئاتر مرزداران، جشنواره تئاتر مرزداران را منحصر به فردترین و خاص‌ترین رویداد تئاتری در دنیا با موضوع مرز و مرزداری دانست.

|

نظرات کاربران