در حال بارگذاری ...
اتابک نادری، هنرمند اردبیلی؛

جایزه بهترین بازیگر مرد بخش نمایش های تلویزیونی جشنواره تئاتر فجر را دریافت کرد

اتابک نادری، هنرمند اردبیلی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، جایزه بهترین بازیگری مرد بخش نمایش های تلویزیونی چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، در آیین معرفی بهترین های «رادیو تئاتر»، «نمایش‌های تلویزیونی»، «نمایشنامه نویسی» و «پژوهش» چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، که با محمود سالاری (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، مهدی حامدسقایان (دبیر جشنواره)، اسرافیل فرج‌اللهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران)، غلامرضا نعمتی (معاون اجرایی اداره‌کل هنرهای نمایشی)، اسماعیل خلج، داوود فتحعلی‌بیگی، جلیل فرجاد، هوشنگ توکلی، میکائیل شهرستانی، بهرام ابراهیمی، محمود فرهنگ، مسعود فروتن، فرهاد بشارتی، ایوب آقاخانی، احمد جولایی و جمعی دیگر از هنرمنداندر سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد، اتابک نادری، هنرمند اردبیلی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، برای بازی نمایش تلویزیونی««رگ و گوهر»جایزه بهترین بازیگری مرد بخش نمایش های تلویزیونی چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر را دریافت کرد.

اتابک نادری متولد پنجم اسفدماه سال ۱۳۴۹ در اردبیل است که فعالیت های هنری و تئاتری خود را از سال ۱۳۶۴ با تئاتر دانش‌آموزی و با حضور در جشنواره های تئاتر مدارس اردبیل آغاز کرده و با حضور در تهران، تحصیلات عالی خود را در رشته نمایش به پایان رسانده و موفق به دریافت مدارک عالی لیسانس و فوق لیسانس شده است. این هنرمند اردبیلی، علاوه بر حضور در نمایش به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان، در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی نیز حضوری موفق داشته است. وی در کنار قبولی مسئولیت در جشنواره های مختلف و مراکز تئاتری، به عنوان عضو هیئت های بازخوانی، بازبینی و داوری جشنواره های تئاتری در برگزاری این رویدادهای نمایشی سهم ویژه ای داشته است. این هنرمند نام آشنای تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور در سال 1400موفق به دریافت گواهی درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور شده است.

 

 




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان پارس آباد منصوب شدند.

|

به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل
به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل

همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، جمعی از تئاتری های استان با حضور در محل اجرای تالارشهر اردبیل، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه عظیم فرهنگی و هنری قرار گرفتند.

|

نظرات کاربران