در حال بارگذاری ...
در جلسه ستاد اجرایی عنوان شد:

آمادگی شهر مرزی بیله سوار برای برگزاری جشنواره تئاتر مرزداران

جلسه ستاد اجرایی دومین جشنواره تئاتر منطقه ای مرزداران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در بیله سوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، جلسه ستاد اجرایی دومین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مرزداران با هدف برنامه ریزی برای اجرای باشکوه دوره دوم این رویداد نمایشی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و نیز  اعضای ستاد اجرایی در بیله سوار برگزار شد.

در این جلسه که جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار، صاحبعلی اصغری  فرماندار بیله سوار، سعید نوریان معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، غریب منوچهری مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان، حکم الله کیانی شهر دار بیله سوار، فرنام حامدی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیله سوار، شهاب ملکی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بیله سوار،اکبر صادقی دبیر جشنواره و نیز جابر فتحی و رسول طاهری از اعضای شورای مشورتی جشنواره برگزار شد، شرکت کنندگان با اذعان به اهمین این رویداد تئاتری در تکریم رشادت های مرزداران و گرامیداشت حماسه سوم شهریورماه 1320، از آمادگی کامل شهرستان مرزی بیله سوار برای میزبانی از هنرمندان استان های خوزستان، کردستان، کرمانشاه، قزوین، آذربایجان شرقی و اردبیل در این جشنواره خبر دادند. 

دوره دوم این رویداد نمایشی روزهای نوزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه و همزمان با جشن های دهه فرخنده فجر در شهر مرزی بیله سوار برگزار می شود.




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان بیله سوار منصوب شدند.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با مسئولین استانی و شهرستانی در بیله سوار با اشاره به قابلیت های جشنواره تئاتر مرزداران، جشنواره تئاتر مرزداران را منحصر به فردترین و خاص‌ترین رویداد تئاتری در دنیا با موضوع مرز و مرزداری دانست.

|

نظرات کاربران