در حال بارگذاری ...
در سومین روز از جشنواره مرزداران:

«جامانده» و «شنا در زمستان» اجرا شد

هنرمندان تئاتر ماهشهر و کرمانشاه در سومین روز جشنواره تئاتر مرزداران، نمایش های «جامانده» و «شنا در زمستان» را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، هنرمندان، گروه های نمایشی و علاقه مندان به نمایش در روز سوم دومین جشنواره منطقه ای تئاتر مرزداران شاهد اجرای نمایش های «جامانده» و «شنا در زمستان» از استان های خوزستان و کرمانشاه بودند. «جامانده» را آرش رضایی نوشته و کار گردانی کرده است و در آن
آرش رضایی، علی دهقانی، زهره عبدالوند، لیلی صادقی، فاطمه مرادی، زهرا قربانی، پریا لک و امین باقری بازی کردند.  فاطمه رنجبر در این نمایش آرش رضایی را در بخش موسیقی و نور همراهی کرده است.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: در اعماق زمین حوادثی رخ داده است. این نمایش در مورد موجوداتی است که از دل زمین بیرون آمده و حوادثی را که به چشم دیده اند نقل می کنند....
«شنا در زمستان» عنوان آخرین نمایش اجرا شده در دومین دوره جشنواره منطقه ای تئاتر مرزداران در شهر بیله سوار است. این نمایش نوشته سعید ذبیحی است که روایتگر زندگی دو برادر دوقلو در عملیات کربلای چهار و نحوه شهادت یکی از این برادران دوقلو و شهدای غواص در این عملیات هاست. «شنا در زمستان» کار احسان زین الدینی و بازی سعید ذبیحی در بخش خیابانی این رویداد تئاتر اجرا شد.
دومین دوره جشنواره منطقه ای تئاتر مرزداران به دبیری اکبرصادقی با اجرای 7نمایش در بخش صحنه ای و 5نمایش در بخش خیابانی در شهر مرزی بیله سوار به همت و همراهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیله‌سوار، شورای فرهنگ عمومی، فرمانداری بیله سوار، فرماندهی انتظامی استان، فرماندهی مرزبانی استان، بسیج ناحیه مقاومت سپاه بیله سوار، انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل، بسیج هنرمندان استان اردبیل، اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و شورای اسلامی شهر بیله سوار، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیله سوار، کانون فرهنگی و هنری مساجد و موسسه فرهنگی و هنری میعاد مغان برگزار شده است.

 




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با مسئولین استانی و شهرستانی در بیله سوار با اشاره به قابلیت های جشنواره تئاتر مرزداران، جشنواره تئاتر مرزداران را منحصر به فردترین و خاص‌ترین رویداد تئاتری در دنیا با موضوع مرز و مرزداری دانست.

|

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان بیله سوار منصوب شدند.

|

نظرات کاربران