در حال بارگذاری ...
با حضور ایرج افشاری اصل:

کارگاه شیوه‌های نوین کارگردانی و دوره جامع آموزش تئاتر در اردبیل و بیله سوار برگزار شد

کارگاه شیوه های نوین کارگردانی و دوره جامع آموزش تئاتر به مدت ۳روز با حضور ایرج افشاری اصل در اردبیل و بیله سوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، با هدف تعمیم هنر در جامعه و آشنایی تئاتری های استان با شیوه های جدید اجرای نمایش، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس  و انجمن هنرهای نمایشی استان، کارگاه  آموزشی شیوه های نوین کارگردانی در تئاتر و دوره جامع آموزش تئاتر به مدت 3روز با حضور ایرج افشاری اصل از هنرمندان نامی و اساتید تئاتری کشور در  مجتمع های فرهنگی و هنری فدک اردبیل و امام علی(ع) شهر بیله سوار برگزار شد.

در این کارگاه های تئاتری که با حضور جمعی از نویسندگان، کارگردانان و بازیگران تئاتر استان برگزار شد، دکتر ایرج افشاری اصل در موضوعات کارگردان و جایگاه آن، تجزیه و تحلیل، مهم ترین ابزار و عناصر کارگردانی، گرایش های کارگردانی، شیوه های اجرایی، شیوه های اجرایی کارگردانان نامی، اصول و فنون شخصیت شناسی در تئاتر، بازیگری، ابزارهای بازیگری، بداهه سازی و انواع نمایش مطالبی را ارائه کرد.

به شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی اعطا شد.




مطالب مرتبط

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

نظرات کاربران