در حال بارگذاری ...

نمایش «صدایم را می شنوید» از اردبیل به جشنواره سراسری سنگر راه یافت

نمایش «صدایم را می شنوید» از اردبیل به عنوان نمایش منتخب بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه ای سنگر در ارومیه، راهی جشنواره ملی سنگر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، نمایش «صدایم را می شنوید» به عنوان اثر برگزیده چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سنگر(منطقه 5) که در ارومیه برگزار شد، به جشنواره ملی این رویداد تئاتری راه یافت.
این جشنواره با حضور گروههای از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل در ارومیه و در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار شد و در نهایت با انتخاب غلامرضا عزیزی، امین سیمین مرام و حبیب الله فرجی زاده هیئت داوران این جشنواره، نمایش «صدایم را می شنوید» از اردبیل  در بخش صحنه ای و نمایش «نقطه سرخط» از آذربایجان شرقی در بخش خیابانی به چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر توسط معرفی شدند.
نمایش «صدایم را می شنوید» نوشته مشترک مرتضی شاه کرم و فاطمه عظیمی به کارگردانی علی دانش و فاطمه عظیمی بعنوان منتخب استان به چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای سنگر در ارومیه راه یافته بود. این نمایش با بازی کیوان پورمحمدتقی، فریبا مهرزاد و نگین قنبری روایت سه نسل از اتفاقات دوران دفاع مقدس می باشد.
سایر عوامل نمایش عبارتند از: رامین قاسمی آهنگساز، علیرضا علایی طراح صحنه، مجید بشکل نورو صدا، بهمن صفاریان مدیر صحنه، محمدعلی پارسا موسیقی، هانیه نیک یار منشی صحنه، صمد واحدیزاده سرپرست گروه می باشند.
اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر سنگر در ماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران