در حال بارگذاری ...
توسط مدیرکل ارشاد استان اردبیل:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان منصوب شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، اعضای شورای سیاستگذاری بیست و دومین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، امیر رجبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری بیست و دومین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان، با صدور ابلاغ های جداگانه ای؛ سعید نوریان(معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل)، غریب منوچهری (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان)، حسن لامعی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی پارس آباد)، مهرداد جلیلی کیا(مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان) و طیب نوری، علی محمدزاده، اکبر محمدی و محسن وظیفه از پیشکسوتان و فعالین تئاتری استان و شهرستان پارس آباد را با پیشنهاد و معرفی شورای مشورتی بیست و دومین دوره  جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد تئاتری معرفی کرد.

جشنواره تئاتر مغان از معتبرترین جشنواره ای است که در استان اردبیل و شمالغرب کشور به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی پارس آباد و با حضور گروه های نمایشی از شهرستان های دشت مغان در شمال استان اردبیل در شهرستان مرزی پارس آباد برگزار می شود. دوره بیست و دوم این جشنواره تئاتر بهار سال آتی در پارس آباد برگزار می شود.

 

 




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان پارس آباد منصوب شدند.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با هنرمندان تئاتر پارس آباد عنوان کرد:

هنرمندان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند
مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با هنرمندان تئاتر پارس آباد عنوان کرد:

هنرمندان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند

کاظم نظری در نشست صمیمی با هنرمندان تئاتر شهرستان مرزی پارس آباد از هنرمندان به عنوان سرمایه های ارزشمند یاد کرد و بر حمایت از برگزاری جشنواره تئاتر منزقه ای مغان تاکید کرد.

|

نظرات کاربران