در حال بارگذاری ...
در آستانه روز جهانی تئاتر:

با حضور آتش تقی پور، تئاتری های مشکین شهر گردهم آمدند

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تئاتر، هنرمندان تئاتر مشکین شهر با حضور آتش تقی پور، نشست دورهمی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، بمناسبت حلول سال نو و گرامیداشت روزجاهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، هنرمندان تئاتر شهرستان مشکین شهر میزبان استاد آتش تقی پور از پیشکسوتان تئاتر، سینما و تلویزیون در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر بودند.

در این نشست که غریب منوچهری مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل نیز حضور داشت، نمایشنامه گفتگوی شبانه اثر  فردریک دورنمات توسط استاد آتش تقی پور و سعید فرقانی از هنرمندان تئاتر مشکین شهر برای حاضرین نمایشنامه خوانی شد.

آتش تقی پور همچنین در این نشست با بیان تجربیات بازیگری خود، تمرین و ممارست بیشتر را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش، تئاتر شهرستان ها را تئاتری با استعدادهای بالقوه خواند.

غریب منوچهری هم ضمن تبریک سال نو و با گرامیداشت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای تجسمی، از شکل گیری مجدد نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی استان در شهرستان ها خبر داد و ضمن معرفی فرید معتمدی به عنوان نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان در شهرستان مشکین شهر، حمایت از تولیدات جدید در شهرستان‌ها را از مهم ترین برنامه های انجمن هنرهای نمایشی استان در سال جدید اعلام کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران