در حال بارگذاری ...
به‌مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی صورت گرفت

دیدار با پنج پیشکسوت تئاتر استان

گروهی از هنرمندان و فعالان تئاتری استان اردبیل، در روز ملی هنرهای نمایشی، به دیدار پنج پیشکسوت تئاتر استان رفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی و با هدف تکریم هنرمندان پیشکسوت، جمعی از هنرمندان تئاتر استان با حضور در منازل احمد پروستان، ولایت خوبدل، نادر مهدیلو، جلال محمدلو و پرویز صابری در شهرهای اردبیل و مشگین شهر، ضمن دیدار با این پیشکسوتان، تلاش‌های ارزنده این هنرمندان نام آشنای تئاتر و تلویزیون و سینمای  استان را مورد تکریم قرار دادند.

در دیدار و تکریم سه هنرمند اردبیلی که با حضور سعید نوریان، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، غریب منوچهری، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان، احمد مسرت، رئیس هیئت مدیره و نینا شاه‌محمدی، بازرس انجمن هنرهای نمایشی، جاوید رخشانی و خداوردی خسروی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان انجام گرفت، ضمن تبریک و شادباش روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی و تقارن آن با میلاد مبارک حضرت امام حسن(ع)، ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، با اهدای هدایایی از حضور مستمر و تاثیرگذار این سه پیشکسوت تئاتر استان در صحنه‌های نمایش و همراهی با هنرمندان جوان و فعال استان قدردانی شد.

همچنین جمعی از هنرمندان و فعالان تئاتر شهرستان مشگین شهر با حضور در منزل جلال محمدلو و پرویز صابری، ضمن عیادت از این هنرمندان فعال و پیشکسوت تئاتر شهرستان، از سال‌ها تلاش و هنرنمایی این هنرمندان نامی استان تجلیل کردند. در این دیدار، فرید معتمدی، سعید فرقانی، علی داودی، حسین ملکی، وحید مومنی، عرفان پروری، محمد افشاری و ابوالفضل صادقی از هنرمندان و فعالین تئاتر مشگین شهر و محمد جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی این شهرستان با آرزوی صحت و سلامتی برای این دو هنرمند پیشکسوت، با اهدای هدایایی، تلاش‌های ارزنده این تئاتری‌ها را در رونق تئاتر مشگین شهر ارج نهادند. این دیدارها و عیادت‌ها به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و با همراهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان انجام گرفت. 




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی

تئاتر؛ هنری تاثیرگذار در ارتقای فرهنگی جامعه
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی

تئاتر؛ هنری تاثیرگذار در ارتقای فرهنگی جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل با گرامیداشت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، از تئاتر به عنوان هنری تاثرگذار در ارتقای فرهنگی جامعه یاد کرد.

|

نظرات کاربران