در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل

همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، جمعی از تئاتری های استان با حضور در محل اجرای تالارشهر اردبیل، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه عظیم فرهنگی و هنری قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، جمعی از تئاتری های استان با حضور در محل اجرای تالار شهر اردبیل، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه عظیم فرهنگی و هنری قرار گرفتند. پروژه بزرگ تالار شهر با پیشرفت فیزیکی 58 درصد برای تکمیل و افتتاح کامل به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. احداث پروژه مجتمع فرهنگی هنری تالار شهر در زیربنای ۱۲ هزار ۸۰۰ متر مربع از سال ۱۳۹۱ شروع شده است.

در زمان سفر ریاست جمهوری به اردبیل در سال ۱۴۰۰ از محل مصوبات این سفر ۲۰۰ میلیاردتومان که ۵۰ میلیاردتومان از محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ۱۵۰ میلیارد تومان از ماده ۵۶ که بانک ملی به عنوان بانک عامل بود برای تکمیل پروژه تالار شهر تخصیص یافته است.

۵۰ میلیاردتومان از محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال قبل تخصیص یافت و پروژه با انتخاب پیمانکار مراحل تکمیل ادامه یافت و تحولی که مورد انتظار بود برای تکمیل تالار شهر اردبیل اتفاق افتاد.

این پروژه در سطح پروژه های ملی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیگیر تکمیل تالار شهر اردبیل است.

سالن تئاتر با ظرفیت ۵۵۰ نفر، سالن موسیقی با ظرفیت ۶۵۰ نفر، نگارخانه، کلاس های آموزشی، پلاتو های نمایشی، غرفه های عرضه محصولات فرهنگی و هنری، کارگاه های فرهنگی و هنری و فضاهای خدماتی از جمله رستوران و کافی‌شاپ و فضاهای اداری در تالار شهر در نظر گرفته شده است.




مطالب مرتبط

توسط سعید نوریان:

هیئت انتخاب بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر استان اردبیل منصوب شدند
توسط سعید نوریان:

هیئت انتخاب بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر استان اردبیل منصوب شدند

سعید نوریان با صدور ابلاغ های جداگانه ای، نادر مهدیلو، جاوید رخشانی و محمدرضا خدایی را به عنوان هیئت انتخاب بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی کرد.

|

کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر
کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل با تاکید بر ضرورت تشکیل سازمان تئاتر، این موضوع را مطرح کرد که ایجاد این سازمان زمینه‌ساز حمایت از گروه‌های نمایشی شده و انسجام بیشتری به حوزه هنرهای نمایشی می‌دهد و می‌تواند در جذب اعتبارات بیشتر برای ...

|

نظرات کاربران