در حال بارگذاری ...
در تالار شمس عطار اردبیلی:

نمایش «تراس» به صحنه رفت

هنرمندان گروه تئاتر عنوان تئاتر اردبیل، نمایش«تراس» اثر ژان کلود کلیر را در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به صحنه بردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، با اجرای نمایش «تراس» توسط گروه تئاتر عنوان، اجراهای صحنه ای در اردبیل کار خود را در سال 1403 آغاز کرد. نمایش«تراس» اثر ژان کلود کلیر با ترجمه اصغر نوری است که توسط حسن شیخ زاده کارگردانی شده است. این نمایش که اجرای خود را از اول اردیبهشت در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل آغاز کرده است، تا دهم این ماه در صحنه خود. نادر مهدیلو صادق مولایی سایه عباسپور، ساسان قلی زاده، هاجر اسحاقی، نوید عالی پناه و اسما فرزین برای این نمایش ایفای نقش می کنند. نمایش «تراس» با فروپاشی یک خانواده شروع شده و با ورود مستاجران عجیب و غریب به منزل مادلن و اتین آن را به کلیت جامعه بسط می دهد. آدم هایی که از طبقه های مختلف به این خانه می آیند و هریک به نحوی بر تناقضاتی تکیه زده اند که جایگاه آنها را از منظر اجتماعی و انسانی با تنش مواجه می کندو ...
 




مطالب مرتبط

پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد
پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد

هنرمندان گروه تئاتر باربد بیله سوار پس از اجرای نمایش«۱۳۲۰» در جشنواره های استانی، منطقه ای، بین المللی فجر و منطقه ای مرزداران، این اثر نمایشی را روزهای 12،13 و 14 اردیبهشت در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا کردند.

|

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان پارس آباد منصوب شدند.

|

نظرات کاربران