در حال بارگذاری ...
توسط مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان عنوان شد:

آمادگی گروه های نمایش خیابانی برای اجرا در طرح یکصدا ایران

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان از آمادگی ۶گروه نمایش خیابانی در رویداد یکصدا ایران در محلات حاشیه شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، غریب منوچهری مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل در نشستی با جمعی از فعالین نمایش های خیابانی از تولید و آماده سازی 6 نمایش برای اجرا در رویداد بکصدا ایران خبر داد. او با اعلام اینکه اجرای نمایش های خیابانی این طرح در استان اردبیل به انجمن هنرهای نمایشی استان واگذار شده است، از اعلام آمادگی 6 گروه نمایشی برای همراهی با این رویداد شد.

غریب منوچهری با اعلام اینکه این طرح فرصتی برای کشف استعدادها و ایجاد نشاط عمومی و امید آفرینی در محلات حاشیه شهر هاست، با اشاره به اجرای این 6 نمایش در 10 محله از محلات حاشیه شهر اردبیل، نمایش خیابانی را برای فرهنگ سازس در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار خواند.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان با قدردانی از اهتمام ویژه مدیرکل و معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان به حضور نقش آفرین انجمن هنرهای نمایشی در رویدادهای هنری و تئاتری استان از تشکیل کانون نمایش های خیابانی در این دوره از فعالیت های انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد.




مطالب مرتبط

در دیدارهای مدیرکل هنرهای نمایشی در استان اردبیل تاکید شد

از ضرورت راه‌اندازی سالن اختصاصی تئاتر تا حمایت از تولیدات نمایشی
در دیدارهای مدیرکل هنرهای نمایشی در استان اردبیل تاکید شد

از ضرورت راه‌اندازی سالن اختصاصی تئاتر تا حمایت از تولیدات نمایشی

کاظم نظری در دیدارهایی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل و اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی این استان، از تلاش‌های انجام گرفته برای جذب اعتبارات لازم برای تولید آثار نمایشی در سراسر کشور خبر داد.

|

نظرات کاربران