در حال بارگذاری ...
توسط هنرجویان:

نمایش«پیک نیک در میدان جنگ» در اردبیل اجرا شد

آموزشگاه هنرهای نمایشی آکتورال اردبیل، نمایش «پیک نیک در میدان جنگ» را با حضور هنرجویانش در تالار بیضای اردبیلی به صحنه برد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، آموزشگاه هنرهای نمایشی آکتورال اردبیل با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، انجمن هنرهای نمایشی و نهاد کتابخانه های عمومی استان، نمایش «پیک نیک در میدان جنگ» را به کارگردانی فاطمه عظیمی و براساس اثر فرناندو آرابال در روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت در تالار بیضای اردبیلی به صحنه برد.

در این نمایش آرین محمدی، نیکان بالایی، آوا نیرمند، اهورا یوسفی، رژینا سپهری و سوگل دهری از هنرجویان آموزشگاه هنرهای نمایشی آکتورال اردبیل ایفای نقش کردند. غریب منوچهری، هانیه نیک یار، نوید اچگان و محمد امین نوروزی این هنرجوبان را در اجرای این نمایش همراهی کردند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «در یک روزِ یک‌شنبه آقا و خانم تپان تصمیم می‌گیرند پیک‌نیکی را در کنارِ فرزندشان (زاپو) در میدانِ جنگ بگذرانند. آن‌ها به‌سختی و مشقت خود را به نقطه مذکور می‌رسانند و وسایل پیک‌نیک را پهن کرده و لحظات شیرینی را با بازگویی خاطرات خودشان با تنها فرزندشان رقم می‌زنند، اما سر و کله‌ یک سرباز دشمن پیدا شده و آن‌ها او را اسیر می‌کنند. در جریان نمایش همگی متوجه می‌شوند که همه دشمنی‌ها صرفاً بر اساس خواسته و فرمان فرماندهان جنگ‌طلب ایجاد شده است...»




مطالب مرتبط

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

نظرات کاربران