در حال بارگذاری ...
در مراسمی با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی اردبیل

فرشید سلامت به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی تجلیل شد

در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی اردبیل برگزار شد، از فرشید سلامت هنرمند تئاتر استان به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، در  آیین دیدار جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی اردبیل به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، فرشید سلامت از هنرمندان فعال هنرهای نمایشی استان به عنوان یکی از سه چهره سال هنر انقلاب اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت. در این مراسم که به همت حوزه هنری استان و با حضور مدیران فرهنگی و نیز جمعی از اصحاب و اهالی فرهنگ و هنر استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد، فرشید سلامت به همراه رسول حاجی زاده و اباصلت ابراهیمی در بخش های نمایش، مداحی و کاریکاتور به عنوان سه چهره سال هنر انقلاب اسلامی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرشید سلامت از هنرمندان فعال فیلم، تئاتر و تلویزیون در اردبیل است که فعالیت های هنری خود را از 25 سال پیش آغاز کرده و در این مدت ضمن حضور مجموعه های تلویزیونی و تله فیلم ها، در نمایش های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. این هنرمند اردبیلی بیش از 17 سال در نمایش هایی که مرحوم مجید واحدی زاده کارگردانی کرده، حضوری موفق داشته است. ایفای نقش در نمایش های مختلف صحنه ای، ایفای نقش در تله فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی، روابط‌عمومی تئاتر فروغ، ایفای نقش در نمایش‌های رادیویی صداوسیمای اردبیل، دوبله آثار هنری، گویندگی و بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های رادیویی از جمله فعالیت‌های هنری فرشید سلامت در ۲۵ سال گذشته است.

این هنرمند اردبیلی در رویدادها و جشنواره های مختلف هنری جوایز ارزشمندی را کسب کرده و درخشش او در جشنواره بین المللی تئاتر فجر با بازی در نمایش «شاه اسماعیل»در سال 1401 به عنوان برترین بازیگر مرد از جمله افتخارات اوست.




مطالب مرتبط

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

نظرات کاربران