در حال بارگذاری ...
با نمایش «تمام که نمی شود ولی تمام» صورت گرفت:

میزبانی پلاتو نجفلوی اردبیل از هنرمندان بیله سواری

هنرمندان تئاتر بیله سوار مغان نمایش «تمام که نمی شود ولی تمام» را در پلاتوی استاد نجفلوی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، گروه تئاتر باربد شهرستان بیله سوار مغان با همراهی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، انجمن هنرهای نمایشی استان و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی آکتورال، نمایش «تمام که نمی شود ولی تمام» نوشته و کار اکبر صادقی را در پلاتوی استاد نجفلوی مجتمع فرهنگی و هنری فدک شهر اردبیل به روی صحنه برد. در این نمایش که اجرای آن از بیست و پنجم اردیبهشت آغاز شده است، آیسان کاری، حسام قدیمی و اکبر صادقی ایفای نقش می کنند.

«تمام که نمی شود ولی تمام» پیش از این نیز با بازی اکبر صادقی، یوسف دادجو و آیسان کاری در نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در بیله سوار و بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استانی در اردبیل هم حضور داشته و علاوه بر حضور موفقیت آمیز در این دو رویداد تئاتری، در سالن  تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع) شهر مرزی بیله سوار، تالار حافظ شهر گرمی و سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری آراز شهر پارس آباداجرای عمومی داشته است.

 




مطالب مرتبط

پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد
پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد

هنرمندان گروه تئاتر باربد بیله سوار پس از اجرای نمایش«۱۳۲۰» در جشنواره های استانی، منطقه ای، بین المللی فجر و منطقه ای مرزداران، این اثر نمایشی را روزهای 12،13 و 14 اردیبهشت در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا کردند.

|

نظرات کاربران