در حال بارگذاری ...
در رویداد یکصدا ایران:

4 نمایش خیابانی در محلات شهر اردبیل اجرا شدند

گروه‌های نمایشی اردبیل، ۴ نمایش خیابانی را در رویداد ملی یکصدا ایران در محلات کم برخوردار شهر اردبیل اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، همزمان با اجرای رویداد ملی یکصدا ایران در محلات شهرهای مختلف کشور و بمناسبت دهه فرخنده کرامت، گروه های نمایشی استان اردبیل، نمایش های خیابانی«آزاد جانیم»، «خواب و بیدار»، «نیرنگ» و «اعتبار» را در محلات کم برخوردار شهر اردبیل در روزهای 23تا 29 اردبیل برای ساکنین این محلات اجرا کردند.

این نمایش ها توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تولید و اجرا شده است.

«آزاد جانیم» را بهزاد دانش نوشته و کارگردانی کرده و در آن بهزاد دانش، کاظم شهبازی و صادق آقامعلی زاده ایفای نقش کردند. در نمایش«نیرنگ» هم که نوشته و کار فرهاد توفان است، فرهاد توفان و رضا نیرومند به عنوان بازیگر حضور داشتند.

«خواب و بیدار» هم نوشته و کار غریب منوچهری است که در آن حسن شیخ زاده به همراه ابوالفضل فرزانه و رضا احمدزاده بازی داشتند.

در نمایش«اعتبار» م که نوشته و کار حسن ملکی است، فرهاد توفان و جعفر خدابنده لو بازی کردند. رویداد یکصدا ایران با هدف کشف استعدادهای هنری ساکنین محلات کم برخوردار، توزیع عادلانه برنامه های فرهنگی و هنری، ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در 14 محله شهر اردبیل برگزار شده است.




مطالب مرتبط

به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل
به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل

همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، جمعی از تئاتری های استان با حضور در محل اجرای تالارشهر اردبیل، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه عظیم فرهنگی و هنری قرار گرفتند.

|

نظرات کاربران