در حال بارگذاری ...
...

با صدور پیامی:

مدیرکل ارشاد اردبیل، درگذشت هنرمند تئاتر استان را تسلیت گفت

با صدور پیامی:

مدیرکل ارشاد اردبیل، درگذشت هنرمند تئاتر استان را تسلیت گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی، درگذشت ناگهانی هنرمندجوان تئاتر شهرستان پارس آباد، زنده یاد علی خان زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل؛ امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با صدور پیامی درگذشت ناگهانی عضو گروه تئاتر آران هنر پارس آباد و بازیگر تئاتر استان، زنده یاد علی خان زاده را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون.
خبر درگذشت ناباورانه علی خان زاده، هنرمند جوان از دیار زرخیز مغان موجب تاسف و تالم شد. هنرمندی فعال و ساعی که تا آخرین لحظه عمر با تئاتر و گروه های تئاتری مغان همراهی صادقانه ای داشت و در این سال های اخیر با حضور در جشنواره های تئاتر منطقه ای مغان، جشنواره تئاتر استانی اردبیل، جشنواره تئاتر منطقه ای کشور و مهم تر از همه رویداد بین المللی تئاتر فجر، سهم مهمی را در نمایش توانمندی های هنرمندان دیار هنرمند پرور پارس آباد مغان با نمایش«بیگانه در خانه» ایفا کرد و در حالی که برای حضور در دوره بیست و دوم جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در سال جاری خود را مهیای درخشش و حضور تاثیرگذار می کرد، جان به جان آفرین تسلیم کرد و با هجرتش جامعه تئاتری استان بویژه شهرستان مرزی پارس آباد را داغدار کرد.
اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به جامعه فرهنگی و هنری استان  بویژه هنرمندان و صاحبان اندیشه و قلم خطه مغان و شهرستان مرزی پارس آباد تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با خانواده ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن‌مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت می‌کنم.»