در حال بارگذاری ...
...

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل:

زنده یاد علی خانزاده از هنرمندان خوش ذوق و با استعداد شهرستان پارس آباد بود

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل:

زنده یاد علی خانزاده از هنرمندان خوش ذوق و با استعداد شهرستان پارس آباد بود

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل در پیامی به مناسبت درگذشت هنرمند تئاتر شهرستان پارس آباد، از زنده یاد علی خان زاده به عنوان هنرمندی خوش ذوق و با استعداد یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، در پی درگذشت هنرمند تئاتر پارس آباد، زنده یاد علی خان زاده، پیام تسلیتی از سوی غریب منوچهری مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل منتشر شد. در این پیام تسلیت آمده است:
«زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
رفتن نابهنگام هنرمند جوان تئاتر علی خانزاده در اثر سانحه دلخراش تصادف موجب تالم خاطر و تاثر اهالی تئاتر استان اردبیل بویژه هنرمندان تئاتر شمال استان اردبیل  شهرستان پارس آباد مغان شد. علی خانزاده از هنرمندان خوش ذوق و با استعداد شهرستان پارس آباد بود که در تعهد و پشتکار و جدیت زبانزد بود. او در مدت کوتاه حدود پنج سال که همکاری خود را با گروه آران هنر شروع کرده بود در آثار برجسته ای حضور داشت. در این مدت کوتاه همکاری با سایر گروهها داشت و سال ۱۴۰۱ با دو نمایش شاه اسماعیل و بیگانه در خانه در جشنواره تئاتر فجر حضور داشت .
علی خانزاده هنرمندی با لبخند همیشگی  بر لب در دل هنرمندان و دوستانش جا داشت. آخرین حضورش در نمایش  اعترافها و دروغها به کارگردانی یاشار منوچهری  بود که برای حضور در جشنواره تئاتر مغان آماده می شد که اجل امان نداد و به دیدار حق شتافت. فقدان او ضایعه بزرگی در روح و‌روان تئاتر استان بویژه پارس آباد ایجاد کرد. از طرف انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل این فقدان را به جامعه تئاتر استان تسلیت میگویم. امیدوارم خداوند به خانواده  ایشان و دوستانش صبر عطا نماید. روحش شاد.

با احترام و‌ همدردی
غریب منوچهری، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل