در حال بارگذاری ...
...

با اعلام مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی:

پرتال های استانی فعال معرفی شدند

با اعلام مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی:

پرتال های استانی فعال معرفی شدند

اسرافیل فرج الهی ضمن تاکید بر تقویت پرتال های استانی و انتشار اخبار و رویداد های نمایشی، استان های پرگار و فعال را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، اسرافیل فرج الهی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی با ارسال نامه ای به انجمن های هنرهای نمایشی استان ها، ضمن تاکید بر اهمیت حوزه اطلاع رسانی و ضرورت انعکاس اخبار فعالبت های نمایشی در پروتال های استانی و تقویت این پرتال ها، با ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد پرتال های استانی، از استان های آذربایجان غربی، اردبیل، چهار محال و بختیاری، زنجان، تهران، خوزستان و فارس به عنوان فعال ترین پرتال های استانی درگاه ایران تئاتر نام برد.
او با اعلام پرتال های استان های یزد، ایلام، همدان، اروند، قشم و قزوین به عنوان پرتال های کم کار، سطح میزان فعالیت های پرتال های استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، گیلان، لرستان،مازندران و هرمزگان را در ارزیابی ها متوسط اعلام کرد.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران همچنین استان های البرز، خراسان شمالی، گلستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر را استان هایی اعلام کرد که درگاه های استانی شان مسئول ندارد.

درگاه استانی اردبیل در طی این چند سال فعالیت خود همواره به عنوان یکی از پرکارترین و فعال ترین پرتال های استانی درگاه ایران تئاتر بوده و در ارزیابی ها و نیز به مناسبت های مختلف به عنوان پرتال برتر معرفی و مدیر این پرتال مورد تجلیل قرار گرفته است.