در حال بارگذاری ...
...

توسط رئیس شورای سیاستگذاری:

دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی شد

توسط رئیس شورای سیاستگذاری:

دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استانی اردبیل، غریب منوچهری را به عنوان دبیر دوره سی و دوم جشنواره تئاتر استانی اردبیل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و رئیس شورای سیاستگذاری سی و دومین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل، به پیشنهاد شورا و با صدور حکمی، غریب منوچهری، از هنرمندان فعال تئاتر، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و کارشناس نمایش اداره کل فرهنگ و. ارشاداسلامی استان را به عنوان دبیر  این دوره از جشنواره تئاتر استانی اردبیل منصوب کرد.

در  متن این حکم آمده است:

«با احترام و آرزوی توفیق، نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و بنابر پیشنهاد شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، جنابعالی به عنوان دبیر این رویداد مهم تئاتری استان منصوب میشوید. امید است با همراهی هنرمندان تئاتر استان شاهد جشنوارهای پربار و باشکوه باشیم.»

سی و دومین دوره جشنواره تئاتر  استانی اردبیل به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل و انجمن هنرهای نمایشی استان با مشارکت و همراهی گروه های نمایشی آبان ماه سالجاری در دو بخش خیابانی و صحنه ای برگزار می‌شود.