در حال بارگذاری ...
...

توسط ستاد برگزاری:

هیئت داوران رویداد نمایشنامه خوانی منطقه‌ای مغان معرفی شدند

توسط ستاد برگزاری:

هیئت داوران رویداد نمایشنامه خوانی منطقه‌ای مغان معرفی شدند

ستاد برگزاری رویداد نمایشنامه خوانی منطقه ای مغان، داور فرمانی، هومن روحی و محسن بقایی را به عنوان اعضای هیئت داوران این رویداد نمایشی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، ستاد برگزاری  رویداد نمایشنامه خوانی منطقه ای مغان؛ داور فرمانی، هومن روحی و محسن بقایی از هنرمندان و فعالین تئاتر شهرستان های اردبیل و پارس آباد را به عنوان اعضای هیئت داوران این رویداد نمایشی معرفی کرد.

بخش نمایشنامه خوانی بیست و دومین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان با حضور هنرمندان و گروه های نمایشی شهرستان های پارس آباد، گرمی و بیله سوار به میزبانی شهرستان پارس آباد روزهای 23تا 25 شهریور برگزار می شود.

«کارگر» نوشته والتر وایکس با هدایتگری حسن مهدی زاده از گرمی، «از پس سال ها تشنگی» نوشته علی عباسی با هدایتگری توحید قهرمانی از پارس آباد، «سه زن» نوشته مجید برجعلی زاده با هدایتگری رژینا افشاری از پارس آباد، «جایی که پیاده رو تمام می شود» نوشته کیوان نخعی با هدایتگری حامد اسکندری از پارس آباد، «باغ آرزوها» نوشته پرویز بشردوست با هدایتگری محسن شاهی از بیله سوار و «روز سرباز» نوشته حسن باستانی با هدایتگری حسین پناهی از پارس آباد در این رویداد نمایشنامه خوانی برای هیئت داوران و هنرمندان و علاقه مندان به هنرهای نمایشی خوانده می شوند.