در حال بارگذاری ...

مدیر تئاتر لنکران جمهوری آذربایجان باامام جمعه و رئیس ارشادپارس‌آباد دیدار کرد

توفیق حیدراف،مدیر تئاتر لنکران جمهوری آذربایجان با امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پارس آباد دیدار کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل ، توفیق حیدراف،مدیر تئاتر لنکران جمهوری آذربایجان با امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پارس آباد دیدار کرد. در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه شهرستان پارس‌آباد انجام گرفت، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد بر اهمیت روابط بین دو کشور همسایه و مسلمان تاکید و از تعامل فرهنگی در شهرهای مرزی استقبال کرد. وی با اشاره به مشترکات فرهنگی، اعتقادی و زبانی دو کشور، استفاده از این فرصت را مغتنم و لازم دانست.
 توفیق حیدراف در اقامت دو روزه خود در پارس‌آباد،ضمن تماشای نمایش «وداع با اسلحه» و تمرین نمایش«قرمزی و وزوزی»، با غریب منوچهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد به گفت وگو نشست. در این نشست، دو طرف به بررسی پتانسیل‌های موجود و نحوه تعامل فرهنگی و هنری بین دو شهر لنکران و پارس‌آباد پرداختند. منوچهری از حضور گروه تئاتر شهر لنکران برای اجرای نمایش در شهرستان پارس‌آباد در آینده نزدیک خبر داد.




نظرات کاربران