در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی پارس آباد اعلام کرد

استقبال پارس آبادی ها از هنرمندان لنکرانی

غریب منوچهری ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پارس آباد گفت :اجرای نمایش »سلطان مار» کار هنرمندان تئاتر لنکران جمهوری آذربایجان با استقبال شهروندان تئاتردوست پارس آبادی همراه بود.

به گزارش تئاتر اردبیل، نمایش سلطان مار (ایلان سولطان) توسط هنرمندان تئاتر لنکران جمهوری آذربایجان به‌مدت دو روز  در مجموعه فرهنگی‌سینمایی پارس‌آباد مغان به روی صحنه رفت. این نمایش به‌کارگردانی خیراله تقیانی‌پور از ایران در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر حضور داشته و تمامی عوامل و بازیگران آن از کشور جمهوری آذربایجان می‌باشند.
غریب منوچهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان در حاشیه اجرای این نمایش گفت: در راستای تعامل فرهنگی و هنری بین دو کشور دوست و مسلمان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرهای مرزی، نمایش سلطان مار توسط گروه تئاتر لنکران جمهوری آذربایجان اجرا شد و مورد استقبال بسیار خوب تماشاگران و شهروندان پارس‌آبادی قرار گرفت. قابیل قلی‌اف، امین فرض‌الله‌اف، سوج الدین میرزایف، قیزیل‌گل قلی‌اوا، میراصلان آقایف، آینور احمداوا، نیفت‌الله عسگراف، صیاد علی‌اف، رئوف زینال‌اف، گولر کریم‌اوا، شبنم حسین‌اوا، طرلان عبدالله‌اف و نظامی قربان‌اف در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.
 در پایان اجرا عوامل نمایش مورد تشویق گرم تماشاگران قرار گرفتند و با اهدای گل و هدیه از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان شهرستان پارس‌آباد از اعضای گروه تقدیر به عمل آمد. همچنین توفیق حیدراف مدیر تئاتر لنکران آذربایجان نیز ضمن تشکر از غریب منوچهری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و اکبر صمدی فرماندار پارس‌آباد و اتابک نادری مدیر امور استان‌ها در مرکز هنرهای نمایشی و سایر عوامل و دست‌اندرکاران این رویداد فرهنگی هدایایی را به نشانه‌ قدردانی تقدیم کرد و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک پذیرای هنرمندان ایرانی در آذربایجان باشند. 




نظرات کاربران