در حال بارگذاری ...

«آن در من» در اردبیل اجرا شد

نمایش «آن در من» به کارگردانی یونس ولی‌پور، ۱۳ و ۱۴ مهر در اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، نمایش «آن در من»، کار هنرمندان تئاتر تبریز، در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک به صحنه رفت.

این نمایش، به نویسندگی رضا باقرپور و کارگردانی یونس ولی‌پور، در روزهای سیزدهم و چهاردهم مهر 1402 اجرا شد.

«آن در من» با بازی رضا باقرپور و مبین حسین زارعی که به سبک تئاتر حرکتی (بر اساس حرکت و بیان بدنی بازیگر) اجرا شد، به خلوت انسان و درگیری او با خود و افکارش و محدودیت‌های درونی او اشاره می‌کرد.

سایر عوامل این نمایش عبارت بودند از :

دستیار کارگردان: رضا نیک‌خواه/ طراح صحنه: هما امانی/ طراح و اجرای لباس: الناز خدادادی/ طراح نور: یونس ولی‌پور/ اجرای نور: کوروش صفائی/ طراح و اجرای گریم و اپراتور نور: پویا مزمل/ عکس: معصومه سلیمانی و نگین پولادی/ طراح پوستر و تدوین و تیزر نمایش: احمد محجوبزاد/ تولید: گروه تئاتر نامرئی/ پشتیبان اجرا: آموزشگاه هنرهای نمایشی آکتورال/ هماهنگی اجرا: اسماعیل غنی‌زاده/ تهیه‌کننده: غریب منوچهری.




مطالب مرتبط

پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد
پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد

هنرمندان گروه تئاتر باربد بیله سوار پس از اجرای نمایش«۱۳۲۰» در جشنواره های استانی، منطقه ای، بین المللی فجر و منطقه ای مرزداران، این اثر نمایشی را روزهای 12،13 و 14 اردیبهشت در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا کردند.

|

نگاهی به نمایش«تراس»

آینده مال خانه به دوش ها است
نگاهی به نمایش«تراس»

آینده مال خانه به دوش ها است

ابتدا تصور می کنیم که نمایشی در ارتباط با خانواده و یا عشق میان زن و مرد را خواهیم دید اما به زودی مشخص می شود که بحث تنها مربوط به خانواده نیست و مقوله ای است مربوط به تمام دنیا و ارائه یک کاریکاتور تلخی که هر کدام از ما لاجرم درون آن کاریکاتور هستیم والبته همراه «ملالی» که ...

|

نظرات کاربران